Besöka konserter

Kollage. Kvinnlig violinist, violin och delvis överkroppen synlig. Fingrar i rörelse på klaviatur. Händer som spelar trumpet.
Foton: Violinist. nshaprunova, Pixabay. Pianist. Furio Franceschinel, Stockvault. Trumpetare. Public domain, Rawpixel.

Biljetter och konsertlängd

Ordinarie biljettpris är för närvarande 200 kr, medlemspris 150 kr för medlemmar i Katrineholms kammarmusikförening. Förköp sker via Nortic eller Katrineholms turistinformation. Biljetter säljs även vid konsertlokalens entré med start 45 minuter innan konserten börjar. Betalning kan göras kontant eller via Swish. Fri entré för ungdomar under 25 år via entrékassan. Serviceavgift 15 kr per biljett tillkommer för samtliga biljettkategorier vid bokning via Nortic eller Katrineholms turistinformation.

Konserterna pågår vanligen ca 1 timme och 40 minuter–2 timmar inkl. paus. Barnanpassade konserter är kortare.

Tips: Ge bort en kammarmusikupplevelse! Förutom konsertbiljetter erbjuder vi presentkort som kan användas vid biljettköp via Nortic eller vid konsertentrén.

Lokal och parkering

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!
Få information om kommande konserter m.m., direkt till e-brevlådan!

Genom att klicka på ”Prenumerera” godkänner du vår integritetspolicy. Du kan när som helst välja att avsluta prenumerationen. Vänligen kontrollera även din skräppostmapp då utskicken ibland kan hamna där.